Eski Version Setler Autodesk Maya 2012 (Yeni Başlayanlar için)
Video Yukleniyor...

Autodesk Maya 2012 (Yeni Başlayanlar için)

Autodesk Maya 2012  (Yeni Başlayanlar için)
273 TL
189TL
HIZLI SATIN AL
SEPETE EKLE
Set Hakkında

35 SAAT, 230 VIDEO DERS ANLATIM

SIFIRDAN BAŞLAYIP SON AŞAMAYA KADAR ÖĞRETEN SET
Maya Bilmiyorsanız; Maya 2012 Seti İle Başlamalısınız, Ardından Maya 2014 Setine Devam Edebilirsiniz. 

ANLATILAN KONULAR:

* Polygon Modelleme    * Yüzey Modelleme   * Ndynamics   
* Kaplama                    * Paint Effects         * Işıklandırma Sistemleri
* Mental Ray                * Animasyon            * Graph Editor
* Dynamics                  * Sınırlandırıcılar       * (Effects) Efektler
* Particles (Parçacık Sistemleri)                     * (Fluid Effects) Akışkanlar
      

MAYA = ANIMASYON
Şunu düşünmek gerekir: En kuvvetli 3D programlarından birisi olan 3D Studio Max programının üreticisi Autodesk Neden Maya programını üretmiş? Çünkü, Maya eşittir animasyondur. 3D Studio Max programı animasyon konusuna hakimdir.

Autodesk Maya 2012 (Yeni Başlayanlar için)

35 SAAT, 230 VIDEO DERS ANLATIM

SIFIRDAN BAŞLAYIP SON AŞAMAYA KADAR ÖĞRETEN SET
Maya Bilmiyorsanız; Maya 2012 Seti İle Başlamalısınız, Ardından Maya 2014 Setine Devam Edebilirsiniz. 

ANLATILAN KONULAR:

* Polygon Modelleme    * Yüzey Modelleme   * Ndynamics   
* Kaplama                    * Paint Effects         * Işıklandırma Sistemleri
* Mental Ray                * Animasyon            * Graph Editor
* Dynamics                  * Sınırlandırıcılar       * (Effects) Efektler
* Particles (Parçacık Sistemleri)                     * (Fluid Effects) Akışkanlar
      

MAYA = ANIMASYON
Şunu düşünmek gerekir: En kuvvetli 3D programlarından birisi olan 3D Studio Max programının üreticisi Autodesk Neden Maya programını üretmiş? Çünkü, Maya eşittir animasyondur. 3D Studio Max programı animasyon konusuna hakimdir.

3D Studio Max programı tek kare ekran görüntüsünde mükemmel olabilir. Ancak, animasyon konusunda maya ile boy ölçüşmesi mümkün değildir. Maya da var olan animasyon özelliklerine sahip olmak için 3D Studio Max programı veya dengi benzer programlar dünya kadar plug-in yüklemesi gerekir. 
Partikül sistemler, akışkanlar, sınırlandırıcılar, paint effect, effektler, animasyon hareketleri, akilli animasyon özellikleri daha neler neler ! hepsi MAYA dadır. Eğer Maya programını bilmiyorsanız, sakın animasyon biliyorum demeyiniz. Bunu nasıl yapmışlar dediğiniz film sahnelerini, animasyonları mayayı öğrendikten sonra çok rahat bir şekilde yapabilirsiniz. 3D Studio Max programında veya benzer programlarda çok uğraşarak yaptığınız animasyonları Maya Programında; abartısız EN AZ YARI ZAMANINDA ve KOLAYCA yapabilirsiniz.

Sunu kabul etmek gerekir. Tüm animasyon komutları, özellikleri Maya da var olduğundan, 3D Studio Max programı veya diğer programlara göre biraz daha komplekstir. Ancak, Maya 2012 Öğretim Setimiz ile bunu çok güzel öğreneceksiniz.

Maya 2012 Öğretim setimizde;  Maya Programı güzel, detaylı, açıklayıcı şekilde anlatılmıştır. Kalitesini görmek için VIDEOLAR sekmesine muhakkak tıklayıp, inceleyiniz. Orada yer alan videolar setin içersindekilerden sadece bir kısmıdır.

MAYA 2012 Öğretim setimizin içersinde; tüm videolar HD kalitesindedir.

Tanıtım VideolarıYaptığımız Çalışmaların Videoları
Surfaces (Yüzey) Modelleme
Surfaces (Yüzey) Modelleme
            
Lamba, Spot Işık
Lamba, Spot Işık
            
Mental Ray - Mia Material
Mental Ray - Mia Material
            
Mental Ray İle Metalik Kaplama
Mental Ray İle Metalik Kaplama
            
Perde Animasyonu
Perde Animasyonu
            
Paint Effect Nedir ?
Paint Effect Nedir ?
            
YorumlarSet İle İlgili Yapılan Yorumlar
  • 39)Melike KAYNAR12.01.2016/ Öğrenci / Kayseri

    Çok güzel anlatım emeklerinize sağlık çok memnun kaldım ilk defa böyle bir set aldım ve çok faydalı oldu teşekkürler

  • 38)hakan ersoy28.11.2015/ grafiker / izmir

    Daha önce başka setler de almıştım başka yerlerden. Lafı dolandırmadan sadece derse odaklanan bir anlatım var. Tane tane ve net bir dille. 20 ders bitirdim epeyce bir şey öğrendiğimi düşünüyorum. Maya konusunda sınırlı bir kaynak söz konusu Türkçe olarak. Ben başlangıç seviyesi olarak tavsiye ederim... Emeği geçenlere teşekkür ederim...

  • 37)Eren Gaygusuz28.10.2015/ Öğrenci / Ankara

    Merhaba, birçok setiniz gibi bu sette de anlatım gayet iyi. Herşey sıfırdan öğretiliyor. Bana göre maya ile ilgili türkçe en iyi set. Oyun motoru kullanarak oyun yapımı ile ilgili eğitim setleri de hazırlarsanız çok memnun kalırım. Özellikle Unity 3D ve Unreal Engine ile ilgili. İyi çalışmalar.

  • 36)Serdar ÖZER13.09.2015/ Öğretmen / Bursa

    Güzel yeterli

  • 35)Eray ÖZTÜRK24.08.2015/ / İstanbul

    Güzel bir set başlangıç ve orta seviye için gayet başarılı alanların çok istifade edeceğini düşünüyorum. çok geniş kapsamlı bir program olduğundan dolayı maya ilgili başlangıç yapacaklar için tavsiye edebilirim.

  • 34)Uğur GEÇER11.03.2015/ Grafiker / İstanbul

    Youtube'daki diğer türkçe tutoriallara kıyaslanamaz bile. dersler gayet detaylı, açıklayıcı bir biçimde ilerliyor. parasını sonuna kadar hak eden cinsten. ekibe teşekkürler.

  • 33)☛ Eduard Serverova ☚7.02.2015/ | Student | / Turkey / Istanbul

    ⌘ : Gerçekten Çok Kaliteli Bir Eğitim Seti Sadece Burada Uzun Süre Incelledim VE Gerçekten Kalitesini Farketim En Kısa Zamanda Edineceğim Fakat Almak Isteyen VE Kararsız Kalanlara Özellikle Öneririm. Cünkü Gerçekten Maya'nın Herşeyi Öğretiliyor. Bu Yüzden Ben Büyük Bir SanalÖğretim Hayranıyım Gerçekten Inanılmazlar. Sizi Seviyoruz. SanalOgretim.COM |

  • 32)Yunus Emre Uçar16.01.2015/ Bilgisayar Teknisyeni / İstanbul

    Ürün elime kargoya verildikten sonra 5 gün sonra elime ulaştı ancak bu sorun sizden kaynaklı değil kargonun hatası kargo gelmiş ancak bulamamışlar sadece kapıyamı vuruyor bunlar ? niye zili çalmıyorsunuz ? herneyse pazartesi siğariş ettiğim kargo gelip beni bulamamışlar ve sayın sanal öğretim telefonuma mesaj atarak kargomdan beni haberdar etti ve şubeye gidip almak zorunda kaldım bu uzun yorucu şeyden sonra eve gelip seti izlemek bütün yorgunluğumu aldı gayet başarılı bir eğitim seti olmuş her yerinde bir emek söz konusu sizlere çok teşekkür ediyorum bu eğitim setini bitirdikten sonra başka eğitim setlerinide almayı düşünüyorum bu arada alternatif kargo seçenekleri eklemelisiniz. tekrardan teşekkür eder iyi günler dilerim, kolay gelsin. :)

  • 31)Tuncay Akın19.12.2014/ Tasarımcı / Ankara

    Görüntü HD hiçbir bulanıklık veya başka birşey yok anlatıcı da sağolsun detaylı bir şekilde anlatıyor. Yanında da temel terim ce komutlar kitabı gönderiyorlar şahsi görüşüm ne paranız nede zamanınız boşa gider harika bi set

  • 30)Oğuzhan13.12.2014/ Profesyonel İşsiz / İstanbul

    Aradan 6 ay geçmesine rağmen destek veren ekibe sonsuz teşşekkürler. Mükemmel anlatım

  • 29)Muhammed Merdan Gönül13.10.2014/ Bilişim Teknolojisi Öğrencisi / Batman

    Çok Güzel Bir Eğitim Seti ,,,2 Günde elme Ulaştı Teşekkür Ederim!!

  • 28)FURKAN ÖZER8.04.2014/ GRAFİK TASARIM / İSTANBUL

    Henüz kullanmadım yorum yapmak için erken, fakat siparişin üzerinden 24 saat geçmeden kargo elime geldi. bunu belirtmek istedim

  • 27)Recep yalçın9.03.2014/ Öğrenci / Konya

    seti aldım 1 günde elime geçti ürün güvenilir bi site ve eğitim seti HD kalitede ve kaliteli bi şekilde geliyor. Satın aldıktan sonra aklınıza takılan her kısımda sizi telefonla arayım herşeye yardımcı oluyorlar nice alışverişlere diyorum.Eğitim setinin yanındada kitap var çok yararlı.

  • 26)Kadir Kaya31.01.2014/ Serbest / İstanbul

    set elime 2 günde ulaşti tüm sanal öğretim aileine teşekür ederim bu seti bitirdikten sonra 2014 setini satın alıp bu işi iyice öğrenecem inşallah teşekürler herkese.

  • 25)kaan selahattin koç5.10.2013/ bilgisayar programcısı / istanbul

    çok güzel ve sade anlatım olmuş sırf seti şişirmek için eveleyip gevelenmemiş anlatılmak istenen anlatılmış bu yüzden çok teşekkür ederim program arayüzüde profesyonel olmuş 2014 setinide sabırsızlıkla bekliyorum

  • 24)cigdem dinc17.09.2013/ grafiker / ankara

    ürünün 2 gün içinde sorunsuz teslim aldım ve kurulumunu yapıp ızlemeye basladım cok memnun kaldım cok tesekur edıyorum

  • 23)Ergün ERTÜRK6.08.2013/ Tasarımcı / İstanbul

    Çok güzel bir eğitim cd si olmuş mümkünse birde zbrush dersleri bekliyorum emeğinize sağlık

  • 22)Mehmet MIÇKIN14.07.2013/ Öğrenci / Zonguldak

    Set elime 13.07.2013 tarihinde ulaştı 2 gün içerisinde gayet hızlı bir şekilde set gönderildi böyle bir seti bizlere sunduğunuz için ayrıca teşekkür ederim. umarım bu setin devamı gelir ve sizin sayenizde dahada ilerleriz. emeği geçen herkese teşekkürler.

  • 21)Ali GÖNÜLTAŞ30.05.2013/ Öğrenci / Kayseri

    Ürünümü salını günü sipariş ettim çarşamba kargoya verildi,bugün perşembe günüde aldım bütün her şey çok güzel hd emeği geçenlerden allah razı olsun. yalnız kurulumunda sanal öğretimi aktif haline getirdim videolar izleniyor,fakat programı kuramadım nasıl kuruluyor bilgilendirirseniz sevinirim.benim bilgisayar windovs 7.

  • 20)Gökhan DEMİR11.01.2013/ Reklam sinema / Mersin

    Bugün elime ulaştı gercekten harika bir set olmuş video kaliteside cok güzel kullanımı basit ve izlemek için bir cok secenek sunuyor. emegi gecen herkese teşekkürler

  • 19)Müslim Subaşı3.01.2013/ Öğrenci -Radyo Tv Sinema / Erzurum

    Ürünümü Dün akşam aldım bugun kargoya verildi. baya araştırmadan sonra maya ya karar verdim ve sanalöğretim.com sayesinde kaliteli bir eğitim setine sahip olacağım... ürün geldikten sonra tekrar yorumla sizleri bilgilendireceğim...

  • 18)Kıymet Yalçınkaya8.11.2012/ yazar / İstanbul

    Maya 2012 seti çok kısa sürede elime ulaştı. Kurulumu ve kullanımı çok kolay, anlatım mükemmel, içerik oldukça zengin. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

  • 17)Cabir ÜÇTAŞ31.08.2012/ Grafiker / İstanbul

    Cd gayet akıllıca hazırlanmış, zengin bir içerik mevcut. bu programı öğrenmek isteyenlere kurslara astronomik rakamlar vermeden önce kesinlikle tavsiye ediyorum. emeği geçene teşekkür ederim.

  • 16)Mustafa ALPEREN23.08.2012/ Öğrenci / Kahramanmaraş

    Bu yıla kadar birçok çeşitli alanda girişimlerim oldu. Bu alanlarda da gayet başarılı oldum. Genelde kendim çalıştım lakin Maya programını gördüğümde, bunun içinden çıkabileceğimden emin değildim. Ders setim bugün elime ulaştı, henüz 10. dersi yakalamama rağmen, hedeflerim bile genişleme gösterdi. Öyle ki yol gösteren bir kimse kadar değerli çok az şey olduğu kanısındayım. Bilgi hayatta değer verilmesi gereken en önemli önceliğim olarak, bir öğretmenin yeri hayatımda çok büyüktür. İşte Sanalöğretim ekibi bu bağlamda, benim için çok değerli bir takım. teşekkürlerimi bu ortam aracılığı ile kendilerine sunuyorum.

  • 15)Ahmet Kaplan18.07.2012/ Öğrenci / Hatay

    ben de bu seti aldım gayet memnunum henüz tam bitirmedm ama geldiğim yere kadar her şey çok güzel bu setin de ileri düzeyi çıkacak mı??

  • 14)Ozan Aslan14.07.2012/ Reklamcı / Mersin

    Herkese merhabalar. Sanal Öğretim web sitesine emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Bunca eğitim setini bizlerle paylaştığı için.Maya 2012 eğitim setini bekleyenlerden biri de bendim. Hatta maya hakkında bir eğitim hazırlandığını görünce çok sevinmiş ve heyecanlanmıştım. Neticede çıktıktan sonra verdim siparişi aldım eğitim setimi.Maya eğtim seti ile ilgili bir kaç yorumum olacak.- Eğitim seti yanında yardımcı kitabcıkla geliyor. Aslında buna bir çeşit dersnotları da diyebilirsiniz. Bu nokta iyi düşünülmüş- Eğitimde anlatım tarzı dersin öğrenciye aktarılmasıda iyi dengelenmiş. Konsantre olduğunuzda gayet güzel kavrayabiliyosunuz- Şimdi önemli noktalara değinmek istiyorum. Sanal Öğretimden yeni alışveriş yapmak isteyen arkadaşlar dikkatle okusun.- Siz siparişinizi verdiğinizde, sanal öğretim sitesinden aranıyorsunuz ve siparişiniz onaylanıyor. Ve aldığınız ürün kargoyla mesafeye göre en geç ne zaman elinizde olacaksa bilgilendiriliyorsunuz bizzat telefonla- Havale, Kredi kartı, kapıda ödeme ile alışveriş yapabiliyosunuz. Mesela ben kapıda ödemeyi kullandım. Hiç sorun yaşamadım. Diğer ödeme şekillerinede güvenebilirsiniz.- ALışveriş detaylarınız mail adresinize ve CEP TELEFONUNUZA mesaj olara gönderiliyor.- Kargonuz elinize ulaşana kadar olası bir gecikmede vb durumda kargo takip saysinde nere olduğunu öğrenebiliyosunuz- Ve nihayet kargonuza ulaştınız. Gayet kaliteli bir ürün kabıyla karşılaşıyorsunuz. Jelatinin güzelce açıyorsunuz. İçinden eğitim cdleri ile birlikte size özel aktivasyon kodunuz ve eğitim seti kullanım kitapcığınız çıkıyor işe buraya dikkat. - Aktivasyon kodunuzun eğtim seti içinde çıkması çok önemli bir ayrıntı. Çünkü aktivasyon için tekrar sanalöğretimle iletişim kurmanıza gerek kalmıyor. ( diğer markaların eitim setlerinde böyle bir durum szkonusu) sizi uğraştırmıyorlar. Ayrıca edindiğiniz ürün kodu ve ürünün kendisi mobil bir özelliğe sahip. Yani istediğiniz bilgisayarda kurun. Gerekli ayarlamaları yazılımdan yapabiliyosunuz.- Artı bir özellik sanal öğretimden alacağınız her eğitim seti için ayrı ayrı yazılım kurma derdine girişmiyorsunuz. Tek bir yazılımla sadece lisansı aktif ederek rahatlıkla kullanabiliyosunuz.Neticede A'dan Z'ye kadar her ayrıntıyı düşünmüşler. İçiniz rahat bir şekilde setleri alabilirsiniz.

  • 13)junior4.07.2012/ 3d animator, motion designer / ankara

    Öncelikle bu güne kadar birçok tutorial takip etmiş ve sektörün içerisinde yer alan birisi olarak, Türkçe olan bu kaynaklar ile bizlerinde bu işi gayet güzel yapabildiğini görmek beni gerçekten memnun etti.Herhangi bir bilgiyi halı altına itmeden net olarak aktarmanız gayet başarılı.Maya seti hakkında özellikle yorum yapmamın sebebi yanında bir kitapçıkla beraber gelmesi. Gerçekten üzerinde durulmuş bir set. Diğer eğitim setlerinden de edindiklerim oldu ve oldukça kaliteli bir sistem oturtmuşsunuz. Gelişmem için katkıda bulunacağına inanıyor ve sizlere teşekkür ediyorum.

  • 12)yunus emre dayı19.05.2012/ öğrenci / samsun

    maya setinin çıkmasını bekleyenlerden biriydim.nihayet çıktı ve aldım . maya derslerı gercekten kalıtelı bır anlatıma sahip.türkiye maya konusunda az bilene sahip. bu set sayesinde iyi bir başlangıç olacak.

  • 11)Muhammed ELİTER10.05.2012/ Öğrenci / Muş

    Çok güzel olmuş tebrik ediyorum ama kısa bir animasyon karekter olsa dı çok daha güzel olur ama yinede iiii olmuş animasyon karekter yapsanız

  • 10)Alican KALE3.05.2012/ Reklam / İstanbul

    Emeklerinize ellerinize sağlık harika bir set bugün aldım çok memnun kaldım aldığıma.

  • 9)Mevlüt TURHAN28.04.2012/ Muhasebe / İstanbul

    Set gerçekten harika olmuş bence ... Derslerin bir kısmını izledim anlatım çok başarılı ve konular kolaydan zora doğru düzenli bir biçimde sıralanmış. Kesinlikle Maya hakkında türkçe bulabileceğiniz en müthiş eğitim seti ve kaynak. Yalnız Erdinç hoca ders sırasında dvd içerisindeki çalışma dosyalarından bahsediyor. Set boyunca işlenen konuların; çalışma dosyaları, referans resimlerinin set ile birlikte dvd içerisinde yer alacağını söylüyor. Yalnız bana gelen Dvd lerde çalışma dosyaları diye bir klasör göremedim. Ayriyetten sitede bu dosyaları download bölümünde paylaşacakmısınız acaba ? Çok iyi olur gerçekten. Sanal öğretim'e de teşekkür ederim böyle güzel bir seti bizlere sunduğu için ....

  • 8)fatma rüzgar27.04.2012/ tasarım / ankara

    maya eğitim seti çok büyük bir eksikti Türkiye de.uzun zamandır bekliyordum bir gün sanal öğretim bu konuyada el atacak diye :).herzamanki gibi süpersiniz.Erdinç hocam yine döktürmüş.emeğine, eline sağlık. emek isteyen bir işti o kadar sade anlaşılır bir dille anlatılmışki,herkese şiddetle tavsiye ediyorum....tekrar teşekkürler sanal öğretim

  • 7)sezgin ocak26.04.2012/ cg artist / istanbul

    sadece tebrik ediyorum, hepinizin emeklerine sağlık

  • 6)Özgün ŞAHİN25.04.2012/ Memur / Çanakkale

    Set bugün elime geçti ve akşam ilk işim seti kurmak oldu.Görüntüler gerçekten çok net,anlatım da tane tane herkesin anlayabileceği gibi olmuş.Elinize sağlık diyorum,teşekkürler.

  • 5)Mevlüt TURHAN24.04.2012/ muhasebe / istanbul

    Bugün sipariş verdim. Yarın elimde olacakmış. Heyecanla bekliyorum. Seti inceleyince buradan bilgi veririm arkadaşlar....

  • 4)Özgün ŞAHİN23.04.2012/ Memur / Çanakkale

    Uzun zamandır beklediğim ve takip ettiğim bir eğitim seti,eminim sanal öğretim kalitesini bu eğitim setine de yansıtmıştır.İletimin ardından hemen siparişimi veriyorum.Teşekkürler.

  • 3)Hasan22.04.2012/ Makine Teknikeri / İstanbul

    Sanal öğretim ekibine emeklerinden dolayı çok teşekkür ederim.Maya ile ilgili Türkiye bir ilke imza atmış oldunuz.Bu derece kapsamlı bir eğitim yoktu.Bu eğitim setiyle hedeflerime daha kısa zamanda ulaşıcam çok sağolun.

  • 2)Metin Baştürk22.04.2012/ Öğrenci / Konya

    Maya eğitim setinin çıkması çok iyi oldu :) Bir süredir Maya öğrenmeye çalışıyorum ama yeterli kaynak yok bu set iyi bir başlangıç olur umarım teşekkürler sanalöğretim.

  • 1)Anıl Kaya21.04.2012/ REKLAM / SAKARYA

    sanal ogretımden after efeckt cs 5 egıtım setı almıstım memnun kaldım ve sımdı bekledıgım egıtım setı cıktı (maya)hemen sıparıs vermeyı dusunuyorum.İnsallah sağlam bır egıtımdır

Yorum Yapmak İçin Tıklayınız







Doğrulama Kodunu Hatalı Girdiniz.
Yorum Kaydedildi. Teşekkür ederiz.
Egitim İçeriğiSet içerisinde anlatılan konuların listesi
  • 1) Fluid Effects (Akışkanlar): Farklı Atmosfer Effektleri Vermek
  • 2) Paint Effects : Fırça Ucu Ayarı İle Çizilen Paint Efektlerin Büyüklüğünün Ayarlanması, Make Paintable İle Sahne İçerisindeki Herhangi Bir Nesneye Paint Effect Uygulamak , Hareketli Nesneler Oluşturmak ( Rüzgarda Kıpırdayan Çimenler ) , Galaxy ,Bulut Çizmek , YIldırım , Alev , Baloncuk Yapımı
  • 3) Stroke Shape Grass Clump: Ayarlarının Değiştirilmesi ( Sample Desity , Display Quality , Seed , Surface Offset , Smoothing ) , Grass Clump : Ayarları ( Global Scale , Twist ) Tree Simple : Shadeing , Growth , Creation
  • 4) NDYNAMICS
  • 5) Temel Nesnelerin Sahnede Oluşturulması, Taşıma İşlemi (Move Tool), Maya Klavye Kısayolların Kullanımı, Sahne Modları
  • 6) Nesneleri Seçmek İçin Yöntemler (Select Tool, Lasso Tool, Paint Selection Tool), Nesne Döndürmek (Rotate Tool), Nesne Ölçeklendirme (Scale Tool)
  • 7) Ndynamics Nedir? Ndynamics ile Dynamics arasındaki farklar nelerdir. nSolver, nConstraint, nMesh Menüleri
  • 8) Stroke Settings : Draw As Mesh , Paint At Depth , Display Quality , Pressure Map 1 -2-3 (hassasiyet ) Ayarları
  • 9) Paint Effects Brush Settings : Brush Profile , Global Scale , Twist ( Ön Ayarlar :Değişikliklerden Sonra Çizilen Nesneler İçin Geçerli Olur ) , Flip Tube Direction , Reset Template Brush , Paint On View Plane , Apply Settings to Selected Strokes ile Nesnelere Birbirinin Özelliğini Aktarmak
  • 10) nCache Menüsü: Create New Cache, Delete Cache Komutları
  • 11) Maya Arayüz Özelleştirilmesi, Araç Çubuklarına Komutların Atanması
  • 12) Görünüm Modları (Shade Mode), View Menüsü, Grid, Film Gate, Resulation Gate, Gate Mask, Field Chart, Safe Action, Safe Title
  • 13) nParticles Menüsü: Create Particles Penceresinden Water Özelliği
  • 14) Share One Brush : Nesnelerin Özelliklerini Diğerleri İle Paylaştırmak , Remove Brush Sharing , Create Modifer ( Paint Effect Nesnesinin Belli Bir Bölümünü Değiştirmek )
  • 15) Attribute Editor : Hareketli Paint Effect Nesnelerinin Hareket Yönlerini Değiştirmek , Turbulence Ayarları , Loop Brush Animation İle Animasyonları Kesintisiz Hale getirmek
  • 16) nParticles Menüsü: Create Particles Penceresinden Balls Özelliği, nMesh Menüsü Create nCloth Özelliği
  • 17) Nesne Tiplerinin Özellikleri (Polygons, Surfaces, Curves Modelleme)
  • 18) Dosya Açmak, Kaydetmek, Kulaklık Modellemek, Referans Görüntülerin Ekrana Yerleştirilmesi
  • 19) nMesh Menüsü Create nCloth Özelliği Kumaş Nasıl yapılır? Ayarları Nelerdir? -1
  • 20) Gravity Verilmiş Nesneye Paint Effect Vermek (Nesnenin Üstündeki Çiçekler ; Nesne Yere Düşünce Etkileniyor =Nesnelere Tanımlanmış Paint Effect Nesnelerinde Fiziki Gerçekçilik) , Make Brush Spring Options
  • 21) Set Stroke Control Curves : EP Curve Tool , Curve Follow , Curve Attract , Curve Max Dist ( Paint Effect Nesnesine , EP Curve Tool İle Çizilen Nesnenin Şeklini Vermek )
  • 22) nMesh Menüsü Create nCloth Özelliği Kumaş Nasıl yapılır? Ayarları Nelerdir? -2
  • 23) POLYGON (POLYGONS) MODELLEME TEKNİĞİ
  • 24) Referans Resimler İle Kulaklık Modellemek, Insert Edge Loop Tool, Proxy Menüsü
  • 25) Perde Animasyonu Yapmak
  • 26) Attach Brush to Curves İle EP Curve Tool İle Çizilen Nesnenin Her Noktasına Paint Effect Nesnsi Oluşturmak , Sahne İçerisine TEXT ( Yazı ) Eklemek , Neon Blue Brush İle Yazıya Neon Efekti Vermek
  • 27) Make Pressure Curve İle Kontrol (Curve) Noktalarını Arttırmak , Tubes Per Steps ( Yoğunluk )
  • 28) nParticles : Yemeğin Üzerine Sos Dökme Animasyonu , Sculpt Geometry Tool Kullanımı ve Sculpt Geometry Parameters Seçenekleri , Outliner İle Nesneleri Birbirine Bağlamak
  • 29) Kulaklık Modellemek, Extrude Komutu
  • 30) Kulaklık Üst Kısmının Modellenmesi, Nesnenin Ağırlık Merkezinin Taşınması, Snap to points (noktaya yapışma) özelliği
  • 31) Create nParticles : Water ( Akışkan Sos Özelliği İçin ) , Nudeus Ayarları , Sos Dökülme Animasyonun Tamamlanması
  • 32) Auto Paint : Paint Grid İle Çizilen Nesne Üzerinde Otomatik Paint Effect Nesnesi Oluşturmak , Spans Ayarları
  • 33) Paint Random : Auto Paint Random İle Çizilen Nesne Üzerinde Random (Rastgele) Paint Effect Nesnesi Oluşturmak
  • 34) Create nParticles : Water - Modelleme ( Ekmeğin Üzerindeki Tereyağını Bıçak İle Yayma Animasyonu )
  • 35) Kulaklık Bağlantı Aparatını Modellemek
  • 36) Yarısı modelenmiş ürünün tamamlanmış halini elde etmek (Mirror Geometry), Smooth (Yumuşatılmış yüzeyler),
  • 37) Create nParticles : Water - Animasyon ( Ekmeğin Üzerindeki Tereyağını Bıçak İle Yayma Animasyonu )
  • 38) Paint Effectlerle Nesne Modellemek , Paint Effects to Polygons İle MENTAL RAY Veya HERHANGİ BİR RENDER MOTORUNDA Paint Effectlerle Nesnerinin Renderını Almak
  • 39) Mesh Quality Attiributes İle Paint Effectlerin Dokusunu Mofiye etmek , Diğer Render Motorlarında (Mental Ray, Vray ) Render Alınabilir Hale Getirmek ,
  • 40) Create nParticles : Thick Cloud - Baca Dumanı Animasyonu , Fluid Nesnesi ve Alt Ayarları
  • 41) Edit Mesh-Merge (Modellenen Üründe açıklıkları kapat), Fill Hole(Modelde açık yüzeyleri kapat), Edit - Duplicate (Çoğaltma), Edit - Group (Nesneyi Birleştirme) Komutları
  • 42) Proxy - Subdiv Proxy (Nesnenin Yumuşatılmış yansımasını elde etmek), Merge Threshold (Nesne tamamlama işleminde bireşecek vertex alanını sınırlamak)
  • 43) PAINT EFFECTS
  • 44) Create nCloth İle Kumaş Oluşturmak , Kumaşı Kaplamak , NCACHE Kullanımı (Kumaş Masanın Üstüne Düşüyor ve Fiziki Gerçekçilğe Uygun Olarak Masanın Üstünde Şekilleniyor )
  • 45) Kumaşı Kaplamak İkinci Kısım , Sampler Info İle Ramp Arasında Bağlantı Kurmak , Bump Mapping İle Kumaşa Doku Vermek
  • 46) Paint Effect Nedir ? Detaylı Açıklama , Visor Hakkında Detaylı bilgi , Paint Effects Tool ( Fırça Ayarları Nasıl Yapılır / Düzeltilir ) , Sahneye Çimen ,Çiçek , Ağaç Eklemek
  • 47) Nesnelerde Bükme İşlemi (Animation/Create/Deformers/Nonlinear/Bend)
  • 48) YÜZEY (SURFACES) MODELLEME TEKNİĞİ
  • 49) Sculpt Geometry Tools : ( Sculpt Parameters ,Brush Araçları ) Import İle Siyah Beyaz Resimlerden Kabartma Doku Elde Etmek ( Okyanus Ortasında Adacık Yapımı )
  • 50) Sahnedeki Nesneye 3D Paint İle İstenilen Alanlarında Farklı 3D Çizimler,Paint Effect ler Uygulamak , Attribute to Paint : özellikleri , 3D Texture Oluşturmak , Boyayarak Nesne Kabartma
  • 51) Loft (2 Boyutlu Nesnelerden 3 Boyutlu Nesne Üretmek) Komutu
  • 52) Surface Modelleme İle Cam Şişe Modellemek, Çalışma Ekranına Referans Resim Eklemek
  • 53) Sandalet Modelinin Sadeleştirilmesi (Gereksiz Objelerin Temizlenmesi ) , Sahne Ortamının ve Işıklandırmanın Hazırlanması
  • 54) Sandalet Modelinin Parçalarının Gruplandırarak Kaplanması , Granite İle Plastik Görüntüsü Vermek
  • 55) Curve Tool (Bezier, CV, EP, Pencil) Aralarındaki Farklar, Window / Outliner (Nesneleri Kolayca Seçmek)
  • 56) Surfaces / Revolve (2D Çizimi eksen etrafında döndürerek 3D Model Üretmek)
  • 57) Hypershade Paneli Üzerinden Doku Bağlantıları Eklemek ( Tabanın Dokusunu , Taban İç Yüzeyine Vermek ) , Tabanın İç Bölümü ve Gövdenin Kaplanması
  • 58) Sandalet Modelinin Üst Yüzeyinin Kaplanması , Sandaletin Çiftinin Oluşturulması , Son Render Görüntüsü
  • 59) Sandalet Modellemek, Referans Görüntülerde Oran Düzenlemek
  • 60) Çember Nesnesini Sandalete dönüştürmek, yüzey örmek
  • 61) Maya Hazır Objeler Nasıl Kullanılır , ANİMASYON (HAREKETLİ) RENDER almak ( Render Using , Frame Range , Renderable Cameras , Image Size) , Batch RENDER , Show Batch Render , Run Render Diagnostics ) , Maya da Render Alınırken Maya da İstediğiniz İşlemi Yapabilirsiniz ! (Render SCRIPT EDITOR ile Kullanıma Engel Değil )
  • 62) Attach Surfaces (Yüzeyleri birleştirmek), Show / Nurbs Curves
  • 63) Nesneye başka Nesne koymak sureti ile nesneyi oymak, Modelin Kenar Çizgilerine Kalınlık Vermek
  • 64) Shading / X-Ray (Nesnelerde Şeffaflık), Edit Nurbs Menüsü; Project Curve on Surface, Trim Tool, Offset Surfaces Komutları, Trim Edge İle Kenarları Birleştirmek
  • 65) Sandalet üst bölümünü modellemek, Ctrl+H (Seçili Şekilleri Gizlemek), isoparm ile trim edge arasındaki farklılık, Select By Component Type
  • 66) Window / Outliner (Nesnelerin Listesini Gösterir)
  • 67) Window / Isolate Select / View Selected (Sadece Seçili olan nesneyi ekranda göster), Son yapılan işlemi tekrarlatmak
  • 68) Sandalet Yüzey Kısımların Trim işlemi uyglayarak fazlalığın alınması
  • 69) Trim Tool İle Sandalet Üzerindeki Oyuklukları Gerçekleştirmek
  • 70) Bezier Curve Tool, CV Curve Tool Pencerelerinin Detaylı Öğrenimi, Edit Curves/Rebuild Curve (Curve Vertex Sayısını Değiştirmek)
  • 71) Edit Curves Menüsü / Curve Fillet (Kenarları yuvarlama), / Attach Curves (Kenarları Birleştirme), Maya Programının Az RAM kullanması
  • 72) Edit Curves / Insert Knot (2 Vertex arasına vertexler eklemek), Add Points Tool (Çizime kaldığı yerden devam etmek), Offset/Offset Curve
  • 73) Extrude Komutu (2D Nesneye Yükseklik Verip 3D çevirmek), Snap To Curves
  • 74) Surfaces / Birail Özelliği (Çizgileri Birleştirip Yüzey Örmek)
  • 75) Surfaces Menüsü / Planner / Bevel / Bevel Plus Komutları, Yazı Yazmak(Create / Text)
  • 76) Nesnelere Kaplama, Materyal, Doku Atamak, Rendering Menüsü
  • 77) Hypershade Paneli (Materyal, Kaplama Atamak, Materyal Özelliklerini ve Kaplama Özelliklerini öğrenmek)
  • 78) Specular Shading (Materyallerde Işıklandırma Sistemine Duyarlılık)
  • 79) Işıklandırma (Lights), Point Light (Noktasal Işık), Spot Light (Spot Işık), Render Menüsü
  • 80) Render Current Frame (Tek Kare Render Almak), Kısmı Render Almak (Render Region)
  • 81) Otomatik Render Almak (IPR Render), Nesnelere Gölge Vermek, Gölge Kalitesini Ayarlamak
  • 82) Material Editor (Hypershade) Düğüm Yöntemi ile Materyalleri Birleştirmek
  • 83) Materyallerde Pürüzlü Yüzey Elde Etmek (Bump Mapping)
  • 84) Materyalin Farklı Kanallarına Farklı Malzemeler Atamak
  • 85) HyperShade İleri Düzey Bağlantı Şekli Hem rengi hem de dokuyu kontrol altına almak (Başka hiçbir 3D Programda bu özellik yok)
  • 86) Nesneler Arasındaki Mesafeye Bağlı Olarak Otomatik Materyal Değişmesi
  • 87) HyperShade / File ve Height Field İle Herhangi Bir Resimden Kabartma Resim Oluşturmak
  • 88) HyperShade / Multiply Divide İle Farklı İki Dokunun Birbirine Karıştırılması
  • 89) HypserShade / Reverse İle Her İşlemin Tam Tersini de Elde Etmek
  • 90) IŞIKLANDIRMA SİSTEMLERİ
  • 91) Işıkların Temel Ayar Özelliklerinin Öğrenilmesi -1
  • 92) Işıkların Temel Ayar Özelliklerinin Öğrenilmesi -2
  • 93) Nesnelerde Işık Kırılması, Şeffaflık ve Yansıma Oluşturulması
  • 94) Işıklandırma Sistemleri - Spot Işık Kullanımı ve Ayarları
  • 95) Işıklandırma Sistemleri - Directional Light ve Area Light
  • 96) Işıklandırma Sistemleri - Volume Light ve Ayarları
  • 97) Işıklandırma Sistemleri - Nesnelere Gölge Vermek, Gölge Yumuşatmak, Bazı nesnelere gölge vermek, bazılarına gölge vermemek
  • 98) Işığın projeksiyon olarak görev almasını sağlamak
  • 99) Işıklandırma Sistemleri - Masa Lambasından Aydınlatma Sağlamak, Make the selected object live komutu
  • 100) Lamba ve Ampul Modellemek
  • 101) Nesnelerin Gruplanması
  • 102) Sahnenin Işıklandırılması, gölge verilmesi, sis efekti vermesi
  • 103) Kaplama (Texture) - Sahnenin Kaplamalarını Yapmak
  • 104) MENTAL RAY
  • 105) Render Motorları (Maya Software, Maya Hardware, Mental Ray) Arasındaki Farklar Nelerdir ?
  • 106) Mental Ray Motorunun Yüklenmesi (Mayatomr.mll), Plugin Yüklemek
  • 107) Cam Malzemesinin Yapılması, Cam Malzeme Gölgesi Oluşturulması
  • 108) Sahnenin Oluşturulması
  • 109) Hizalama Seçenekleri, Material Editor İçin Model Oluşturulması
  • 110) Surface Fillet (Yüzeylerin Yuvarlatılarak Birleştirilmesi)
  • 111) Mental Ray - Indirect Lighting Menüsü Ayarları, Quality Menüsü- Max Sample Level
  • 112) Sahne Işığının Artırılması
  • 113) Indirect Lighting - Final Gathering Özelliği
  • 114) Mental Ray Materials - DGS Material ve Özellikleri, Diffuse-Glossy-Specular Birbiri İle İlişkisi (Krom tarzı materyal)
  • 115) Mental Ray Materials - Mia Material ve Özellikleri (Plastik, Metal vb. materyaller) -1
  • 116) Mental Ray Materials - Mia Material ve Özellikleri (Plastik, Metal vb. materyaller) -2
  • 117) Mental Ray Materials - Car Paint (Metalik Araba Boyası Kaplaması)
  • 118) Mental Ray Materials - Mi Metalic Paints, Dielectric Material (Cam Malzeme vs. Yapmak)
  • 119) Toplantı Salonu Işıklandırma: Area Light
  • 120) Toplantı Salonu: Kalem
  • 121) Toplantı Salonu: Şekerlik Kaplama,Shiny,Shiny U,Shiny V Ayarı
  • 122) Mental Ray Materials - Mb _glossy reflection ve Özellikleri (Cilalanmış yüzeyler vb. materyaller)
  • 123) Toplantı Salonu: Koltuk Kaplamalarını yapmak
  • 124) Toplantı Salonu: Kağıt üzerine resim kaplamak. Mental Ray mb_illum_phong Malzemesi
  • 125) Toplantı Salonu: Cam Malzemede Detay Özellikler Vermek
  • 126) Toplantı Salonu : Vazo ve Kağıt Tutacağı Kaplama,Render presents:Production Modu Ayarları İle Daha Gerçekçi Görüntü ve Render alımı
  • 127) Kameraya Lens Shader ile Alan Derinliği Vermek
  • 128) physical_lens_dof (Yakındaki Nesneleri Net,Uzaktaki Nesneleri Blur Görüntü Elde Etmek (veya tam tersi))
  • 129) Booleands : Difference (Parçadan Parça Çıkarmak),Intersection (Kesişen Parçaları Çıkarmak),Union (Tek Parça Haline Getirmek) Komutları
  • 130) mia_material:Bump Seçeneği ile mia_roundcorners kullanarak Çizilen Modelin Köşelerini Yuvarlak Göstermek (Bevel Komutuna Oranla Daha Az Render Süresi )
  • 131) Angle of View (Kamera Bakış Açısını Değiştirmek),Directional Light İle Işıklandırma,Indirect Illumination ve Dolaylı Illumination Arasındaki Farklar
  • 132) Global Illumination (Radius,Merge,Distance Komutları ) ile Çalışma İçerisine Doğal Aydınlatma Sağlamak
  • 133) İki farklı Işık İle Global Illumination Kullanımı,Işığın Geldiği Yöne Gerçekçilik Vermek
  • 134) SALON UYGULAMASI
  • 135) Directional Light ,Global Illumination Işıklandırması ile Salon Uygulaması
  • 136) Salon Uygulaması (Tablo,Çerçeve,Halı Kaplama)- 2 (Surface File ile Objeye resim Kaplama,mia_material_x Dump Özelliği)
  • 137) Salon Uygulaması (Deri Koltuk,Yastık,Sehpa,Meyvelik Kaplama)- 3
  • 138) GÜNEŞ IŞIĞI UYGULAMASI
  • 139) Pyscal Sun and Sky ile Güneş Işığı Uygulaması (Gündüz,Gün doğarken,Gün batarken ve Akşam)
  • 140) Kulaklık Işıklandırma ve Kaplama Uygulaması Uygulaması
  • 141) Kulaklık Işıklandırma Uygulaması (Ramp ile Sahnenin Arka Planını Karışım Renklerinden Oluşturmak)
  • 142) Tek Parça Olan Nesnenin Yüzeylerinin Ayrı Ayrı Kaplanması (Face Özelliği)
  • 143) Kulaklık Logo bölümün Kaplanması (Blinn Komutu ile Yüzey Üzerine Değilde,Yüzey İçerisine Kaplama)
  • 144) Kaplama Koordinatları : Cylindrical,Planap,Sphrical,Automatic Mapping (Silindir,Kutu ve Yuvarlak Nesneler Üzerinde Ayrı Ayrı Kullanımı)
  • 145) ANIMASYON
  • 146) Timeline,Frame,AutoKey Nedir ? PAL,NTCS Formatları ve Frame ile İlişkisi ( Hangi Formata Göre Kaç Frame Kullanılmalı)
  • 147) Animation Preferences Penceresi : Time Slider,Playback,Animation,Key Frame Oluşturmak,Taşımak,Silmek ve Key Frame Mantığı İle İlk Animasyon
  • 148) Zemine Düşüp Zıplayan Top Animasyonu : Scale ile Ağırlık Merkezi Değiştirerek Gerçekçi Zıplama Oluşturmak(Topun zemine Düştüğünde Esnemesi)
  • 149) Animation Preferences Penceresi : Settings Ayarları,PAL,NTCS Formatları Detaylı bilgi
  • 150) GRAPH EDITOR
  • 151) Graph Editör: Zaman Sürgüsü, X,Y,Z Koordinatları , Key Framelerin yerini Graph Editör Üzerinden Değiştirmek
  • 152) Graph Editör Üzerinden Key Silmek
  • 153) Auto Key,Tangents (Keylere Yumuşaklık veya Sertlik Vermek) Kullanımı
  • 154) Key Selected Kullanarak Sadece İstenilen Koordinatlarda Animasyon Oluşturmak
  • 155) HyperGraph:Hierarchy Nedir ? Nasıl Kullanılır ? Parent Komutu ile Nesneleri Birbirine Bağlamak
  • 156) Sadece Seçilen Koordinata key Parametre Vermek,Animasyon Süresi Boyunca Hareket Edebilen Animasyonlar Oluşturmak
  • 157) Animasyon Süresi Boyunca Dönen Dişli Çarkı Animasyonu (İki Dişli, Dönme Yönleri Ters)
  • 158) Post Infinity: Cycle Kullanımı,Revers ile nesneleri birbirine bağlamak
  • 159) Set Driven Key,Nesneye Bağlantılı Animasyonlar Oluşturmak.(Top Kapıya Yaklaşınca Kapıların Açılması)
  • 160) Set Driven Key Nesneye Bağlı Animasyon Uygulaması 2(Kapıların Pivot Noktalarının Ayarlanması)
  • 161) Birden Fazla Koordinat Düzleminde (X,Y,Z Koordinatları) Animasyon (Dönerek Uçan Uzay Gemisi Animasyonu )
  • 162) EP Curve Tool İle Belirtilen Yol üzerinde Uçan Helikopter Animasyonu
  • 163) EP Curve Tool İle Belirtilen Yol üzerinde Uçan Helikopter Animasyonu -2 (Motion Paths Komutu)
  • 164) Parent : Harici Bir Nesneyi, Belirtilen Konuma Kadar Animasyonu Olan Nesneye Bağlamak (Uzay Gemisinin Parçalarının Belli bir Noktadan Sonra Uzay Gemisinden Ayrılması,Bir Uçağın Bomba Bırakması)
  • 165) Curve Editor İle Key Kopyalamak: Bisiklet Pompası İle Balon Şişirme Animasyonu
  • 166) Nonlinear Araçları (Bend,Flare,Sine,Squash,Twist,Wave) : Bend Aracının Kullanımı
  • 167) Nonlinear Araçları (Bend,Flare,Sine,Squash,Twist,Wave) : Flare Aracının Kullanımı
  • 168) Nonlinear Araçları (Bend,Flare,Sine,Squash,Twist,Wave) : Sine Aracının Kullanımı
  • 169) Nonlinear Araçları (Bend,Flare,Sine,Squash,Twist,Wave) : Squash Aracının Kullanımı
  • 170) Nonlinear Araçları (Bend,Flare,Sine,Squash,Twist,Wave) : Twist Aracının Kullanımı
  • 171) Nonlinear Araçları (Bend,Flare,Sine,Squash,Twist,Wave) : Wave Aracının Kullanımı
  • 172) Graph Editör İçerisindeki Tangents ların Türlerini Sabitlemek (Tangents Verildiğinde otomatik olarak Tangents Türünün Linear Olması)
  • 173) Create Deformers: Blend Shape (Nesneyi Başka Nesneye Dönüştürmek,Karakter Yapımında Kullanılır
  • 174) Modelin Ağzını Açıp Kapattırmak,Göz Kırptırmak vs..),Blend Shape Add Kullanımı, Soft Selection Nedir ?
  • 175) Blend Shape İle Top Zıplatma Animasyonu ( Top Yere Düştüğünde Fizik Kuralı Gereği Esniyor)
  • 176) Create Deformers : Lattice Kullanımı (Nesneye Wave e Benzer Özellikler Kazandırmak)
  • 177) Trax Editor Nedir ? Nasıl Kullanılır ? (Bir veya Birden Fazla Animasyonlara Klip Oluşturmak.
  • 178) Oluşturulan Animasyonları Hızlandırmak veya Yavaşlatmak veya Loop (Sürekli) Animasyonlar Haline Getirmek)
  • 179) Trax Editor : Create Clip Özellikleri,Visor Kütüphanesi Nedir ? Hangi Amaçla Kullanılır ?
  • 180) Nesneleri Character Komutu İle Karakter Yapmak. Trax Editor : İçerisindeki Klipleri (Animasyon Hareketlerini) , Klipsiz Nesnelere kopyalamak , Piano Tuşları Animasyonu
  • 181) Break Connections İle Key Silmek , Graph Editör: Insert Key (Yeni Key Eklemek), Turn Table İle Nesne Etrafında Kamera İle Dolaşmak (Nesne Dönmüyor Kamera Nesne Etrafında Dönüyor.)
  • 182) Bake Channel İle Animasyonu Frame Frame Key Frame lere Ayırmak (Animasyona Daha Fazla Hakim Olmanızı Sağlar)
  • 183) DYNAMICS
  • 184) Dynamics Nedir ? Dynamics Menülerinin Tanıtımı , Create Active Rigit Body,Create Passive Rigit Body nedir ? Aralarındaki Farklar. Gravity İle Yerçekimine Göre Gerçekçi Animasyon Oluşturmak
  • 185) Nesnelerin Ağırlığını Azaltmak veya Yükseltmek, Esneme , Sürtünme Oranlarını Değiştirmek , Render Options : Common Özellikleri, Animasyon İçin Render Ayarları
  • 186) RigidBody: Damping (Çarpan Yüzeyin Kum veya Set Cisim Etkisi Verdirmek), Bounciness (Çarpışan Nesnelerin Birbirine Sürtünme Kuveti) , Impulse (Rüzgar , Yer Çekimini Tersine Çevirmek ) , Solver Menüsü Özellikleri (hesaplayıcı)
  • 187) Dynamics İle Şeker Tabağına Düşen Şekerler Animasyonu (Fiziki Gerçeklilik İle Şekerler Tabağa Düşüyor)
  • 188) Dynamics İle Şeker Tabağına Düşen Şekerler Animasyonu 2 (Tabağı Sallayınca Şekerlerin Dağılması ve Tabağın Çevirip Yere Dökmek )
  • 189) Gravity İle Ağırlık Terazisi Animasyonu (Ağırlık Ne Kadar Yüksekten Bırakılırsa Etkisi O Kadar Fazla Olur)
  • 190) Combine İle Mesh Nesneleri Tek Bir Parça Haline Getirmek,Mervidenlerden Düşen Top Animasyonu
  • 191) Memory Cache Kullanımı , Bake Simulation , Resample Curve İle Keyleri Sadeleştirmek (Daha Düzgün Görünümlü Animasyonlar)
  • 192) Dynamics Komutlari İle Hareket Kazandırılmış Nesneleri Kopyalamak (Ctrl+D ile Sadece Nesnesel Kopyalama Olur, Dynamics Komutları Kopyalanmaz)
  • 193) Domino Taşları Animasyonu (Gravity İle Kolayca Karışık Animasyonlar Hazırlayın)
  • 194) Bilardo Masası Animasyonu İçin Masanın Tasarımı : Project Curve On Surface İle Delinmesi Gereken Yerleri Tespit Etmek , Trim Tool İle Deliğin İçeriğinin Boşaltılması
  • 195) Bilardo Masası Animasyonu İçin Masanın Tasarımı 2 : Trim Edge İle Seçilen Alanda Belli Bir Yeri Seçmek , Bilardo Masasının Kaplamasıü
  • 196) Bilardo Masası Animasyonu İçin Sahnenin Hazırlanması : Zemin Hazırlanması , Işıklandırılması , Bilardo Toplarının Kaplaması
  • 197) Bilardo Masası Animasyonu FİNAL (Istıka İle Bir Topa Vurunca Diğer Toplar Şayet Masa Deliklerine Gelirs Deliğe Düşüyor)
  • 198) SINIRLANDIRICILAR
  • 199) Create Spring Constraint ( Nesneleri Fiziki Gerçekçilikle Birbirine Bağlanmak, Yaylanma Efekti )
  • 200) Create Pin Constraint (Nesneleri Fiziki Gerçekçilikle Birbirine Bağlanmak , Create Spring Constraint Farklı Olarak Yaylanmıyor )
  • 201) Tabela Animasyonu : Tabela ve Tabela Sahnesinin Modellenmesi ve Kaplaması
  • 202) Tabela Animasyonu : Rüzgar Kuvveti İle Tabelanın Etkilenmesi ( Gravity ve Constraint İle Ayrı Ayrı Uygulama )
  • 203) Create Hinge Constraint : Nesnelere Menteşe Özelliği Kazandırmak , Interpenetrate Özelliği İle Menteşe Özelliği Kazanan Nesnenin Bağlı Bulunduğu Cismi Tanıması: İçinden Geçmiyor ( Fiziki Gerçekçilik )
  • 204) Create Hinge Constraint : Topun Kapılara Çarpıp Kapıları Açması , Kapılara veya Pencerelere Menteşe İle Açılıyormuş Gibi Özellik Kazandırmak ( Create Hinge Constraint Uygulanmazsa Top Kapılara Çarpıp Kapıları Sağa Sola Fırlatıyor )
  • 205) Create Barrier Constraint : Sahnelere Sanal Düzlem Oluşturmak (Bariyer Gibi Nesne Çarpınca Eğime Göre Tekrar Yön Alıyor )
  • 206) Create Nail Constraint : Birbirinin Hareketinden Etkilenen Nesneler Oluşturmak.
  • 207) (EFFECTS) EFEKTLER
  • 208) Maya Programında Effektler - Create Fire (Yanan Mangal Animasyonu)
  • 209) Maya Programında Effektler - Create FireWorks (Havai Fişek Animasyonu , Lifespan Mode , Maya Havai Fişekleri Kendisi Hazırlıyor)
  • 210) Maya Programında Effektler - Create Lighting (Şimşek, akım vb. efektler eklemek için kullanılır)
  • 211) Maya Programında Effektler - Shatter (Nesneyi Parçalamak, Patlatmak İçin Kullanılır)
  • 212) PARTICLES (PARÇACIK SİSTEMLERİ)
  • 213) Parçacık Sistemleri Oluşturmak , Emiter Options
  • 214) Parçacık Sistemleri İle Sulama Sistemi Uygulaması, Gravity (Yerçekimi) uygulamak
  • 215) Parçacık Sistemlerinde, parçacıkların şekillerini değiştirmek
  • 216) Parçacıkların Şekli, Kendi Modellediğimiz Şekil Üzerinden Alması, Üretim Bandu Uygulaması Yapmak
  • 217) Particle Tool Seçeneklerini Öğrenmek
  • 218) Parçacık Sistemleri İle Arı Sürüsü Yapmak, Newton (Nesneleri Bir Yöne Çekilmesi Sağlanır)
  • 219) Parçacıkları Nesneler ile iletişime sokmak
  • 220) (FLUID EFFECTS) AKIŞKANLAR
  • 221) Fluid Effects (Akışkanlar): Ocean (Deniz, Okyanus) Yapmak
  • 222) Ocean(Okyanus): Make Boats(Kayık, Bot Oluştur), Create Wake (Dalga Oluştur)
  • 223) Deniz üzerinde dalga oluşturmak, deniz köpüğü oluşturmak
  • 224) Fluid Effects (Akışkanlar): Pond(Sınırı Belli olan Su, Örnek Havuz Suyu) yapmak
  • 225) Fluid Effects (Akışkanlar): Create 2D Container, Create 2D Container, Add/Edit Contents, Duman Efekti Oluşturmak
  • 226) Fluid Effects (Akışkanlar): Extend Fluid Komutu, Yangın Söndürme Cihazının Köpük Efekti Uygulaması -1
  • 227) Fluid Effects (Akışkanlar):Air (Atmosfer) Komutu, Yangın Söndürme Cihazının Köpük Efekti Uygulaması -2, Use Selected as source of field
  • 228) Fluid Effects (Akışkanlar): Kar, Kum vb. Yer Üstünde Yürüme Efekti, İzi Çıkarmak
  • 229) Fluid Effects (Akışkanlar): Kaynaktan Boşalan Sıvı (Çeşmeden Su vb.) Yapmak
Eğitmen HakkındaSeti hazırlayan eğitmen hakkında bilgi
Erdinç Demir

Erdinç DEMİR;

 Erdinç DEMİR, 1974 yılında İzmir doğumludur.

 3d alanında çalışmalara başladıgında henüz windows 3,1 versiyonu kullanılıyordu. Dolayısıyla da 3d programları kullanmaya DOS işletim sisteminde başladı. 3DS Max programını, DOS altında çalışan 3DS Relase 4 versiyonundan beri takip etmektedir. 1996 yılından günümüze kadar sayısız firmaya 3D jenerikler, reklam filmleri ve animasyonlar yapmıştır.

 Ayrıca Autodeskin 2008 yılında düzenledigi sertifika sınavlarını başarıyla tamamlamıştır.

 3D ile birlikte, Aftereffects, Combustion, Digital Fussion, Toxic, Final Cut, Avid gibi tüm compositing ve video kurgu programlarını da ustalıkla kullanabilmektedir. 

TRT Müzik kanalının, Eylül 2011 dönemi ID ve bazı program jenerikleri.

Avea, NetApp ve İstikbal Mobilya firmalarının lansman toplantıları filmleri

TRT Eğitim Dairesi tarafından düzenlenen Maya 2012 Programının temel ve ileri düzey eğitimlerinin verilmesi.

Arçelik, Paradox Properties gibi çeşitli firmaların çalışanlarına 3DS Max ve Render alanlarında çeşitli eğitimler vermiştir.

Tanıtım filmleri ve animasyonlar hazırlanan firmaların bazıları: 

Hava Harp Okulu: Nato toplantılarında gösterilmek üzere tanıtım filmi hazırlanması.

Petlas: Türkiye’nin, tek savaş uçağı lastik üreticisinin tanıtım filmi.

Lipton Ice Tea: Çeşitli bayi toplantıları için, aktivitelerden oluşan kısa reklam filmleri.

Yeni Şafak: Yeni şafak gazetesine ait çeşitli promosyon reklam filmleri.

BMC: BMC için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

ESHOT: İzmir’in ulaşım şirketi ESHOT için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Karayolları: T.C. Karayolları için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Ege Palas: Ege Palas Oteli için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Kipa: Kipa Hipermaketleri için hazırlanmış yılbaşı konulu reklam filmleri.

Alfapen: Alfapen şirketi için, reklam kapakları animasyonları hazırlanması.

TGRT: TGRT kanalı için hazırlanan ‘Zor Hedef’ dizi filminin özel görüntü efektleri

İlaç Sektörü: Çeşitli ilaç firmaları için hazırlanmış ilaç tanıtım filmleri.

Mimari: Karşıyaka Evleri isimli sitenin mimari animasyonları. Mimari: Çeşitli firmaların, iç mekan düzenlemelerinin 3D hazırlanması.

Erdinç DEMİR; Max 2013 Animasyon bilgilerini sizinle paylaşıyor...

Erdinç DEMİR sektör bazında yaptığı çalışmalar sıralanmıştır. Burada yer alamayan daha bir çok çalışması mevcuttur..


KampanyalarSeçtiğiniz set ile ilgili Kampanyalar
%15
KAMPANYA
3 SET %15İNDİRİM
Maya 2017 Modelleme
Maya 2017 Arnold Render
Maya 2020 Animasyon
637541 TL
%11
KAMPANYA
2 SET %11İNDİRİM
Maya 2017 Modelleme
Maya 2017 Arnold Render
418372 TL
ilginizi Çekebilecek Diğer Setler