Video Yukleniyor...

3DS Max 2013 Animasyon

3DS Max 2013 Animasyon
293 TL
149TL
HIZLI SATIN AL
SEPETE EKLE
Set Hakkında

SETİMİZ TEMEL DÜZEYDEN BAŞLAMAKTADIR.

3D Studio Max programını kullanmasını bilen, ancak animasyona konusuna yeni başlayacak olanlar içindir. 23 Saat Video Ders anlatım mevcuttur.

Script, MassFX, Biped, CAT Object, Kamera Animasyonları, Mimari Kamera Animasyonları, Animasyon Render Almak Yüz ve Mimik Animasyonu, Karakter Animasyonu, Motion Mikser vs. konuları öğretilmektedir.

3DS Max 2013 Animasyon

SETİMİZ TEMEL DÜZEYDEN BAŞLAMAKTADIR.

3D Studio Max programını kullanmasını bilen, ancak animasyona konusuna yeni başlayacak olanlar içindir. 23 Saat Video Ders anlatım mevcuttur.

Script, MassFX, Biped, CAT Object, Kamera Animasyonları, Mimari Kamera Animasyonları, Animasyon Render Almak Yüz ve Mimik Animasyonu, Karakter Animasyonu, Motion Mikser vs. konuları öğretilmektedir.

Öğretim setinde Anlatılan diğer başlıca konu başlıkları;

1-Script Kullanımı Detaylarıyla anlatılarak az zamanda çok is yapabilmeniz için gerekli bilgiler verildi. Örneğin; bir nesneyi 100 parçaya ayıracaksınız, Scriptler ile bunu 2-3 sn içerisinde yapmanız mümkün! Script olmadan nesneyi 100 parçaya ayırırken harcadığı zamanı bir düşünün!

2- MassFX : Reactorler yerine getirilen animasyon aracıdır. Daha hızlı, Daha Gerçekçi animasyonlar yapabilmenizi sağlıyor. Üstelik Reactorden çok daha kolay! Kenamik, Statik ve dinamik nesneler denilen 3 ayrı nesne türü ataması ile çok kolayca animasyonlar yapılabiliyor. Ayrıca içerisinde Kumaş animasyonu gibi kompleks animasyonlar için hazır araçlarda mevcut. Sizin yapmanız gereken animasyon yapacağınız nesnenin türünü Max’e belirtmek. Bırakın gerisini MassFX hesaplasın !

3-Biped, CAT Object : Biped Maxte önceden beri var olmasına rağmen, Max 2012 ile gelen CAT Object ler detayları ile birlikte anlatıldı. Biped Karakter kemik sistemindeki kısıtlama ve zorlukları CAT Object ile kolayca asabilirsiniz. Dışarıdan hazır hareketleri veya kendi yaptığınız hareketleri nasıl karaktere aktaracağınız detayları ile anlatıldı. Ayrıca birden fazla hareketin geçişler ile birbirine bağlamanın nasıl olduğunu da öğreneceksiniz. Örneğin; Dans hareketi ile yer silme hareketleri birbirine zıt hareketlerdir. Bu iki hareketin yumuşak bir şekilde geçişinin nasıl yapıldığı anlatıldı.

4- Parçacık Sistemleri: Hero, 300 Spartalı filmlerini belki duymuşsunuzdur. Bu iki film içerisinde sahnelerde ok yağmuru vardır. Aslında o kadar ok havaya gerçekte atılmış değildir! Bilgisayar ortamında hazırlanıp filme entegre edilmiştir.İşte Max ile Filmlerde kullanılan animasyon tekniklerinin aslında ne kadar kolay olduğunu öğreneceksiniz. Yapmanız gereken kaç tane parçaya ayrılacağı ve hedefi belirlemek Gerisini Max Sizin yerine yapıyor. (Okların isabet edip etmemesi, Okların Açısı, Hızları, Uçuş Yolunu Max Kendisi Hesaplıyor) 
Birde kuş sürüsü düşünün kendi Kendinize tek tek yapmayı, kanatlarını çırptırmayı, hızlarını kaybedeceğiniz zamanı! İşte max Parçacık sistemleri bu konuda isinizi Çok kolaylaştırıyor ve Kendisi Sizin yerinize hesaplıyor ( Farklı Hızlarda, Farklı Kanat Çırpışları, İstediğiniz Sayıda) Üstelik bu animasyonlar yerçekimine bağlı fizik mantığından da etkileniyorlar.

5- Parçaları birbirine bağlayıp, Tek bir nesne ile diğerlerini etkilemek; Örneğin bir robot eli yaptığınızda sadece bir bölümünden elin parmaklarını kontrol etmenin nasıl olduğu anlatıldı. Eklemler için parmaklar için ayrı ayrı uğraşmıyorsunuz. Parmak Tek bir Nesne Üzerinden Kontrol ediliyor. ( Eklem eğimleri için tek tek ayrı bir işlem yapmanıza gerek yok! Eklemler birbirinin açısından etkileniyorlar)

6- Hareketli Render Almak (Animasyon Videosu Çıktısı Almak ), Video Post Render ile Render Almak detayları ile anlatıldı.

7- Motion Mikser: Karakter Animasyonunda Max i tercih etmenizi sağlayacak bir özelliktir. Biped parçalarına farklı animasyon hareketleri vererek farklı hareketleri ayni anda animasyona dönüştürmek. Örneğin; Kafa Dans eden bir adam hareketi yaparken, Kollar ve omuz ok atma animasyonu, Ayaklarda yaşlı bir adam yürüyüşü verebilirsiniz. İstediğiniz parçaya istediğiniz hareketi verebilirsiniz.

8- Karakter Animasyonu: Hazırlamış olduğunuz veya hazır bir Modele Kemik sistemi giydirerek Animasyon nasıl yapılır? Tüm detayları ile birlikte adım adım anlatıldı. Yukarıda belirttiğimiz Motion Mikser ile yapılabilen tüm özellikleri de karakterinize kolaylıkla uygulayabilirsiniz.

9- Karakter Yüz ve Mimik Animasyonu
Karakterinizi modellediniz ve Kemik sistemleri ile de hareket verdiniz. Peki ya yüz mimikleri?
Öğretim Setimizde Yüz ve Mimik Animasyonları Kanallama sistemi denilen sistem dahil detayları ile anlatıldı. Aslında karmaşık olan mimik animasyonlarının sistemli ve Kanallara ayrılmış olarak nasıl kolay bir şekilde yapıldığını öğreneceksiniz.

10- Tron Efsanesi Filmindeki Motosiklet Animasyonu Sahnesi.

Bilim Kurgu Filmi Olan Tron Efsanesi Filmindeki Motosiklet Yarışı Animasyonu. Motosiklet pistin üzerinde gittiği yerlerde arkasında iz bırakıyor.

 

Tanıtım VideolarıYaptığımız Çalışmaların Videoları
Set İçersinde Anlatılacaklar
Set İçersinde Anlatılacaklar
            
Biped Giriş ve Temel Özellikler
Biped Giriş ve Temel Özellikler
            
Cloth : Perde Animasyonu
Cloth : Perde Animasyonu
            
Cloth : Perde Yırtma Animasyonu
Cloth : Perde Yırtma Animasyonu
            
Karakter Yüz ve Mimik Animasyonu
Karakter Yüz ve Mimik Animasyonu
            
Kamera Gezdirme Animasyonu
Kamera Gezdirme Animasyonu
            
YorumlarSet İle İlgili Yapılan Yorumlar
  • 14)SERHAT KOCABAY8.07.2015/ MAKİNA MÜHENDİSİ / ANKARA

    3ds Max 2013 Animasyon, Autocad 2014 Office 3ds Max Dış Cephe ve Mimari Modelleme Setlerini aldım Hepsi muazzam eğitimler. Anlatımları çok güzel, bi kursa gitmektense bu eğitimleri almak bana on kat daha mantıklı geliyor.

  • 13)Mehmet KAYA6.02.2015/ Grafik tasarım / İstanbul

    Ya set 10 numara güzel dün çok da güzel olmuş, akşam girdim videoları bilgisayara kopyaladım herseverinde cd veya dvd takmak adetim değildir sinir bbozucu gelir bana c:\sanalogretim\vıdeo kopyalama rağmen çalışmıyor. saygılar

  • 12)Yiğit KARADAĞ12.05.2014/ SERBEST / Adana

    Eğitim setleriniz çok kaliteli ve güzel anlatımlı. Seti sipariş ettiğim zaman bu kadar güzel olduğu aklımdan geçmezdi.. İnceledikçe anladım ki sete verdiğimiz para ucuz makul bi rakammış.. Bazı ufak sorunlar için iletişime geçince benimle ilgilenmek adına herşey yapıldı. Ve bu da aslında sete verdiğimiz paranın miktarının önemsizliğini açıklıyor. Gerçekten tavsiye edeceğim bir site. Teşekkürle SANAL ÖĞRETİM..

  • 11)mustafa ç.9.01.2014/ öğrenci / g.antep

    sanal öğretim kalitesiyle c4d seti istiyoruz...

  • 10)Banu Bal7.01.2014/ Halkla İlişkiler / Grafik Tasarım / Animasyon / Ankara

    Mükemmel,sade, yalın bir anlatıma sahip. Hazırlayıp bizlere ulaştıran kişilerin eline ve emeğine sağlık. Kesinlike en ufak bir pişmanlık duymacağınız bir eğitim seti.Kesinlikle tavsiye ederim.

  • 9)Sadık ŞAHİN23.12.2013/ Tv genel yayın koordinatörü / Erzurum

    Daha çok tv reklam çalışmalarında, ve mimari animasyonlarda nasıl yapıldığını öğrenmek ve uygulamak için aldığım bir set ve çok memnun kaldım. animasyona başlamak için çok yararlı bir set ve birçok yararlı konuda animasyona açıklık getiriliyor. bu seti bitirdikten sonra kalan tek şey sizin creativist fikirlerinizle yapılan animasyonlar :)

  • 8)Eray SEVA17.09.2013/ Halkla ilişkiler ve tanıtım / Adana

    Merhabalar, daha ikinci videoda olmama rağmen heycanlandım anlatım muhteşem şimdi'den teşekkür ederim. güzel şeyler yapacağız... :)

  • 7)Mustafa Demir5.08.2013/ Grafiker / Ankara

    valla siparişimi verdim gelicek ama zaten tanıtım videolarından nekadar gerekli olduğu belli setin arşivime ekledim bende :)

  • 6)NİHAL TOPAL KARAISLI14.02.2013/ İÇ MİMAR / DENİZLİ

    Aldığım 3.set elimin altında her zaman bana destek oluyor.Takıldığım bir çok noktada yardımcı bir kılavuz gibi.tavsiye ediyorum herkese.emeğinize sağlık

  • 5)Samet KOYUNCU21.01.2013/ Peyzaj Mimarı / Ankara

    Öncelikle şunu söylemeliyim bu sanal öğretimden almış olduğum 3.set. Daha elime geçeli 2 gün olmasına rağmen ve derslerin çok azına çalışmama rağmen animasyon yapmanın mantığı çok sade bir şekilde anlatıyor. Çalışırken karmaşaya düşmüyorsunuz. Animasyona ilgisi olan herkese tavsiye ediyorum. Erdinç hocamız mükemmel bir anlatım tekniği kullanıyor. Ayrıca animasyon seti alacağım zaman düştüğüm karmaşadan beni bizzat arayarak tavsiyelerde bulunup yol gösteren sayın Savaş KIMIL hocama ayrıca teşekkür ederim..

  • 4)Muhammed Petek13.01.2013/ / Stuttgart^

    Merhaba, baya güzel bir egitim seti, animasyonu cok güzel anlatiyor. yeni baslayanlar icin cok güzel bence. insallah 3ds´maxin ileri seviye animasyon setide cikar, gerci 3ds max 2010 ileri seviye animasyon setide var ama, 2012 den itibaren cok sey degisdigi icin mesela reactor yerine massFX geldi, bir sürü yenilikler. onun icin 3ds max 2013 ileri seviye animasyon setide cikarsa cok güzel olur kanimca. sanalögretime ve tüm hocalara tesekkür ederim. Saygilarimla Muhammed Petek

  • 3)ibrahim dağlı22.12.2012/ gazeteci / istanbul

    mrb öncelikle verdiğiniz eğitimler yıllarca işime çok yaradı ve hala da devam ediyor bilgilerinizi bizlerle paylaştıgınız için çok teşekkür ederim.acaba 2013 modelleme seti çıkıcak mı uakın zamanda...

  • 2)Serdar ARSLAN15.11.2012/ Serbest / İstanbul

    Çok yararlı bir set....

  • 1)Alihan Ertem20.09.2012/ Öğrenci / Trabzon

    Süper :D

Yorum Yapmak İçin Tıklayınız







Doğrulama Kodunu Hatalı Girdiniz.
Yorum Kaydedildi. Teşekkür ederiz.
Egitim İçeriğiSet içerisinde anlatılan konuların listesi
  • 1) KeyFame Mantığı, Pal - Ntcs nedir ? , Playback butonu
  • 2) Time Configuration ( Zaman Sürgüsü Ayarları. Animasyonun kaç sn Olacağı , Yayın türü ) , Frame Rate, Time Display , Animation
  • 3) Key Frame Yer değişrme ,Silme, Set Key İle Animasyon
  • 4) Motion Parameters : Key Info (Basic) , PRS Parameters , Position Axis ( X,Y,Z Konumları )
  • 5) Effect Pivot Only (Nesnelerin Ağırlık Merkezlerini Değiştirmek), Center to Object, Reset Pivot,Dönüş Açıları,Pencere veya Kapıların Düzgün (Menteşe Üzerinden) Açılması için Gereklidir
  • 6) AutoKey İle İlk Animasyon ( Bir Küreyi Kapıları Açarak Aralarından Geçirmek)
  • 7) AutoKey İle Zıplayan Top Animasyonu , Animasyonu Loop ( Tekrarlayan) Yapmak
  • 8) Angle Snap Toggle (Orantılı Ölçü vermek), Dönen Dişli Çarkı Animasyonu ( Birbirinin Hareketine Göre Dönen 3 Dişli )
  • 9) Curve Editor ( X,Y,Z Parametleri ) ,Set Tangents To Smooth ,Set Tangents To Auto, Set Tangents To Slow ,Set Tangents To Fast , Set Tangents To Spline , Set Tangents To Linear
  • 10) Curve Editor :Zoom, Pan, Frame Horizontal Extents, Frame Vertical Extents, Move Key Horizontal, Move Key Vertical, Curve Editor İçerisine Key Ekleme, Key Silme, Retime Tool
  • 11) Show Selection Range (Animasyonun Hareketini Bozmadan Topluca Frame leri taşımak), Unify Tangents, Break Tangents , Draw Curves (Hareket Eğrisi çizmek),Use Soft Select, Selected Key Stats
  • 12) Out Of Range Types (Animasyon Süresi Boyunca Hareket Eden Animasyon Oluşturmak), Cycle, Loop, Relative Repeat,
  • 13) Noise ile Yüzeylere Girinti Çıkıntı vermek ( Deniz Dalgalandırma Efekti Vermek )
  • 14) Wave Modifier ile Dalga Animasyonu Yapmak
  • 15) Ripple Modifier İle Su Yüzeyine Düşen Damlanın Oluşturduğu Dalgalanma Animasyonu
  • 16) Melt : Amount (Nesneyi Yüzey Tabanı Üzerinde Eritmek), Spread(Erime Oranı), Solidity (Erime Türleri: Buz,Jel,Plastik,Cam)
  • 17) Spherify, Morpher İle Nesneleri birbirine Dönüştürmek (Küre, Kare Oluyor Veta tam tersi)
  • 18) Bend Komutu İle Yaylanma Animasyonu Yapmak ( Nesne Üzerine Düşen Bir Topun Nesneyi Esneterek Yukarıya Sıçraması Animasyonu)
  • 19) Flex (Nesnelere Jel Kıvamı Vermek.Nesne Aniden Durduğunda İstenilen Bölge Jel Gibi Esniyor)
  • 20) Attachment Constraint ( Suyun Üzerinde Yüzen (Dalgalara Göre Hareket Eden) Çaydanlık Animasyonu)
  • 21) Path Constraint ile Çizilen Yolu Takip Eden Helikopter Animasyonu ( Helikopter Kamera İle Takip Ediliyor ), Pick Target ile Kameranın Nesneyi Takip Etmesini Sağlamak
  • 22) Path Constraint İle Su Yüzüne Kanat Çırparak Pike Yapıp, Yüselen Kuş Animasyonu (Kameralı Takipli), Ripple ile Suya Değdiğinde Dalgalanma Sağlamak,Create Animated Squence File
  • 23) LookAt Constraint : Nesneyi Mause İleTakip Eden Göz Yapımı ( Mause İle Hedef Nesneyi Hareket ettirince Otomatik Olarak Gözlerde Nesnenin Yönüne Göre Hareket Ediyor)
  • 24) Global Tracks, Position Controllers: Audio, Show Sound Track (Nesneleri Sese Göre Hareket Ettirmek)
  • 25) Sese Göre Hareket Eden Ekolayzır Yapımı
  • 26) Link Constraint İle Nesneleri Bir yerden Bir Yere Taşımak ( Çaydanlık Kapağını ,Diğer Çaydanlık Kapağına Taşınması)
  • 27) Link Constraint İle Nesneleri Bir yerden Bir Yere Taşımak ( Bir Kuşun Bir Cismi Bir Yerden Alıp Başka Yere Götürmesi)
  • 28) Keyboard Input Device : Animasyonu Klavye Hareketleri ile Yönetmek (Kuşun Kanatlarını Klavyeden Girilen Tuş İle Kanat Çırptırmak)
  • 29) Position Motion Capture, Mouse Input Device : Animasyonu Mouse Hareketleri İle Yönetmek (Kuşun Hareket Yönünü(X,Y,Z Koordinatları) Mause İle Belirlemek)
  • 30) Rotation Controllers, Keyboard Input Device, Mouse Input Device (Mause İle Hareket Eden Göz , Klavye İle Hareket Eden Göz Kapakları)
  • 31) Piano Tuşları Animasyonu (Klavyeden Harf Tanımlayıp, Tanımlanan Harflere Bastıkça Piano Tuşlarının Hareket Ermesi)
  • 32) Ware Parameters : (Nesnelerin Rotation Parametrelerini Birbirine Bağlamak), Freeze Rotation, Rotation To Zero, KeyFrame XYZ
  • 33) Ware Parameters : (Nesnelerin Position Parametrelerini Birbirine Bağlamak),Parameter Ware Dialog,Find Next Parameter,Parameter Wiring Penceresinde Kod Yazmak
  • 34) Ware Parameters İle Mengene Animasyonu (Mengene Kolunu Çevirince Mengene İçerisindeki Nesneyi Sıkıştırıyor)
  • 35) Ware Parameters İle Mengene Animasyon -2 (Kolu Çevirip Mengenedeki Nesneyi Sıkıştırmak), Link Constraint
  • 36) Ware Parameters (Sadece Tek Bir Tekerleği Döndürerek ve Hareketi Nesnelere Bağlayarak Hareken Eden Motorsiklet Animasyonu)
  • 37) Ware Parameters (Robot El Yapımı (Eklemler Dahil))
  • 38) Ware Parameters ( Robot Elin Bir Yerdeki Cismi Parmaklarıyla Kavrayıp , Başka Bir Yere Bırakması Animasyonu)
  • 39) Position Controllers : Noise Controller ( Rastgele Hareketler Vermek) ,X,Y,Z Strenght, Frequency,Rauchness,Ramp In,Ramp Out
  • 40) Particles : Spray (Yağmur Efekti) : Emitter, Viewport Count, Render Count, Drop Size, Speed, Variation, Drops, Dots, Ticks, Timing:Start, Life
  • 41) Particles : Spray İle Yağmur Efekti Animasyonu
  • 42) Particles : Snow (Kar Efekti) , Flake Size, Tumble, Tumble Rate, Deflector İle Zeminde Kar Toplanması, Bind to Space Warp
  • 43) Particles : Snow (Kar Efekti) - 2, Motion Blur, Wind İle Yağan Kara Rüzgar Efekti Uygulamak
  • 44) Particles : Percantage of Particles, Super Spray, Off Axis, Spread, Off Plane, Use Rate, Emit Start, Emit Stop, Display Until
  • 45) Particles : Particle Type,Standart Paticles(Triangle,Cube,Special,Facing,Constant,Tetra,Six Point,Sphere), MetaParticles, Particle Size, Instanced Geometry, Grow For, Fade For
  • 46) Particles : Rotation and Collision, Spin Time, Variation, Phase, Spin Axis Controls, Interparticle Collisions, Object Motion Inheritance, Bubble Motion, Particle Spawn, Load/Save Presents
  • 47) Particles : Super Spray İle Yangın Musluğu Animasyonu ( Modelleme)
  • 48) Particles : Super Spray İle Yangın Musluğu Animasyonu ( Animasyon ), Gravity İle Nesnelere Yer Çekimi Uygulamak
  • 49) Particles : Super Spray İle Fıskiye Animasyonu (Modelleme), Chamfer, Flip Normals
  • 50) Particles : Super Spray İle Fıskiye Animasyonu (Animasyon), (Fıskiyeden Çıkan su Yer çekimine Bağlı Olarak Havuza Düşüyor ve Havuzda Dalgalanmalar Oluyor)
  • 51) Particles : Blizzard İle Üretim Şeriti Bandı Yapımı, Get Meterial From, Lenght
  • 52) Particles : Blizzard İle Kuş Sürüsü Yapımı ( 300 Kuşu Aynı Anda Farklı Hızlarda , Farklı Kanat Çırpışları İle Uçurmak)
  • 53) Particles : Havai Fişek Animasyonu, Video Post, Add Image Filter Event, Lens Effects Highlight, Execute Sequence (Video Post Render)
  • 54) Render Setup,Active Time Segment, Output Size, Render Output, Videopost Render, Add Image Output Event, Compression Settings
  • 55) Boolean, Operands, Add Scene Event ( Parça Kesme Animasyonu)
  • 56) Particles : Super Spray ve Wind(ruzgar) Kullanarak Kül Tablasında Sigara Dumanı Animasyonu(Modelleme)
  • 57) Particles : Super Spray ve Wind(ruzgar) Kullanarak Kül Tablasında Sigara Dumanı Animasyonu(Animasyon)
  • 58) Particles :PF Source, Particle View, Event ( Birth,Position,Speed,Rotation,Shape,Display) -1
  • 59) Particles :PF Source, Particle View, Event ( Birth,Position,Speed,Rotation,Shape,Display),Spin, Rotation -2
  • 60) Particles :PF Source, Particle View, Event ( Birth,Position,Speed,Rotation,Shape,Display),Shape Instance, Group Members, Object Elements -3
  • 61) Particles :PF Source, Particle View, Event ( Birth,Position,Speed,Rotation,Shape,Display), Deflector,Collision - 4
  • 62) Particles :PF Source,Gravity,Force (Parçacıkları Bir Nesneye Çartptırıp Yer Çekimi Uygulamak)
  • 63) Particles :PF Source, Keep Apart (Nesnelerin Birbirini Hisssetmesi),Material Static, Material Dynamic (Parçacıklara Doku Vermek)
  • 64) Particles :PF Source, Asimetrik Nesnelerin Udeflector Kullanarak Belirlenen bir Nesneden Etkilenmesi(Çarpınca Yüzeye Bağlı Olarak Yön Değiştiriyor)
  • 65) Particles :PF Source, Collision Spawn (Çarpmanın Etkisiyle Parçacıkların Bölünmesi), Spawn on Each Collision
  • 66) Particles :PF Source, Object Elements (Nesneye Çarpan Parçacıkların, Parçalarına Ayrılması)
  • 67) Particles :PF Source İle Hero, 300 Spartalı Filmlerinde Yapılan Ok Yağmuru Animasyonu
  • 68) Particles :Sdeflector,Position Object, Lock On Emitter ( Nesne Dağıtma Animasyonu )
  • 69) Particles :Age Test, Find Target (Nesneleri Dağıtıp Başka Şekile Dönüştürmek)
  • 70) Particles :Parray, Particle Formation, Object Fragment Controls (Nesneleri Gerçek Olarak Parçalamak. Yere Düşen bir Vazonun Kırılması, Patlama Efekti)
  • 71) Particles :Parray,Visibility (Yere Düşen Çaydanlığın Parçalanması Animasyonu)
  • 72) Mass FX nedir ? ,Mass Fx Tools Araçlarının Tek Tek Anlatımı , Word Parameters, Similation Tools, Multi-Object Editor, Diplay Options, Rigid Body,Use Ground Collisions, Start Similation
  • 73) Mass FX : Kinematic Rigid Body, Bake ALL (MassFX ile Duvar Yıkma Animasyonu)
  • 74) Mass FX : Domino Taşı Animasyonu
  • 75) Mass FX : Shape Type : Concave (İç Bükey), Improve Fitting ( İçi Oyuk Nesnelerin İçlerinin Animasyonda Hesaplatılması)
  • 76) Mass FX : Helix,Mass ( Duran Nesnelerin Dinamik Nesnelerin Hareketlerinden Etkilenmesi )
  • 77) Mass FX : Detach, Start in Sleep Mode, ( Dinamik Rigid Body İle Nesne Parçalama, Çarpışma İle Parçalara Ayrılma)
  • 78) Mass FX : Substeps, Script Kullanarak Parçalara Ayırmak (Fracture Voronoi) (Çaydanlık Parçalanması)
  • 79) Mass FX : Fracture Voronoi Scriptli İle Cam Kırılması Animasyonu
  • 80) Mass FX : mCloth Object, Live Drag, Physical Fabric Properties ( Rüzgarda Dalgalanan Kumaş Animasyonu )
  • 81) CAT Object, Bone, Biped Temel Özellikler, Figure Mode, Footstep Mode, Body Type, Max 2012 - 2013 İle Gelen Animasyon Yenilikleri
  • 82) Posture, Pose, Collections, Past Posture Opposite, Hareketleri Kopyalamak ( Sağ Ayağına Verilen Hareketi, Sol Ayağına Kopyalayarak Zamandan Tasarruf)
  • 83) Bend Links Mode, Twist Links Mode, Twist Individual Mode ( Hareketleri Yumşatmak ve Gerçekçilik Kazandırmak ), Track Selection
  • 84) Biped:Yürütmek,Koşturmak, Zıplatmak (Footstep Mode ( Walk, Run , Jump ), Create Footsteps(at current frame), Create Multiple Footsteps, Create Keys For Inactive Footsteps)
  • 85) Biped :Sağa, Sola Döndürmek, Yukarı Tırmandırmak (Scale, Bend, Copy, Paste)
  • 86) Biped : Çoklu Otomatik Yürüme Adımları Eklemek ( Create Multiple Footsteps : Walk (General, Timing, First Step, Last Step)
  • 87) Biped : Çoklu Koşma Adımları Eklemek (Create Multiple Footsteps : Run, Key Frame İle Kollara Hareket Vermek (Gerçekçilik))
  • 88) Biped : Biped Çoğaltmak, Kalabalık Sahne Yapmak,Farklı Zamanlarda Farklı Adımlar Atan Bipedler, Convert (Timing Süresini Değiştirmek)
  • 89) Biped : Retime Tool İle Biped Hareketlerini Yavaşlatmak,Hızlandırmak, Save File (Hareketi Saklamak), Load File (Hareketi Başka Bir Bipede Yüklemek)
  • 90) Biped : Motion Capture İle Hazırlanmış Hazır Biped Hareket Dosyasını Bipede Uygulamak ( HULK gibi Filmler Bu Sistemle Yapılır)
  • 91) Biped : Hazır Biped Hareketine Müdahalede Bulunmak ( Harekete Eklemeler Yapmak )
  • 92) Biped : Biped Playback ( Donanımın Yetmediği Durumlarda Animasyonu Ön İzlemesini Sadeleştirmek), Workbench ( Curve Editor Benzeri Hareketleri Kontrol Etmek )
  • 93) Biped : Quaternion / Euler ( Eklemlerin Robot Gibi veya İnsan Gibi Hareket Etmesi), Key Info,Set Key, Trajectories ( Hareket Yolunun Ekranda Görüntülenmesi ), Biped Multiple Keys, Keyframing Tools
  • 94) Biped : Animation Layers(Layerler İle Çalışmak) (Create Layer,Next Layer,Previous Layer, Save Layer, Collapse)
  • 95) Biped : Motion Mixer (Hareketleri Birbirine Karıştırmak), Layer Track, Transition Track, Set Range, Zoom Extents
  • 96) Biped : Motion Mixer ( Birden Fazla Hareketin Birbirine Geçişleri Sağlamak ), Add Layer Track Below
  • 97) Biped : Motion Mixer ( Birden Fazla Bipetin Hareketlerinin Aynı Anda Bitmesini Sağlamak, Kalabalık Biped Animasyonları Yapmak ), Lock Transitions
  • 98) Biped : Motion Mixer ( Transitions > Edit: Özellikleri, Transitions İnce Ayarları )
  • 99) Biped : Motion Mixer ( Trackgroups > Filter ) ( Bipedin Parçalarına Ayrı Ayrı Animasyon Hareketi Vermek, Kolları ok Atarken , Ayaklarının Yürümesi, Kafanın Dans Eden Adam Gibi Hareket Etmesi)
  • 100) Biped : Motion Mixer : Mixdown (Birden Fazla Hareketi Birleştirmek > Tek Dosya Haline Getirmek)
  • 101) Biped : Hazır Karaktere Biped Giydirmek ( Biped in Kafasını Giydirmek)
  • 102) Biped : Hazır Karaktere Biped Giydirmek (Biped in Omuz ve Kollarını Giydirmek)
  • 103) Biped : Hazır Karaktere Biped Giydirmek (Biped in Gövde ve Ayaklarını Giydirmek)
  • 104) Biped : Physique ( Karakter İle Kemiği Birleştirmek ), Floating Bones, Attach to Node,Physique Initialization, Assign to Link, Bone Object
  • 105) Biped : (Karakter Animasyonu) Kemik Sistemi Giydirilmiş Hazır Karakterle << Bastonla Yürüyen Yaşlı Adam >> Animasyonu Yapmak
  • 106) Biped : (Karakter Animasyonu) Mass FX İle Karakterin Topa Vurması Animasyonu ( Karakter ile Mass FX Birlikte Kullanımı)
  • 107) Biped : (Karakter Animasyonu) Karakterin Yerden Topu Alıp Fırlatması (Key Frame ile Yapılıyor, Mass FX ile de Yapılabilir)
  • 108) Biped : (Karakter Animasyonu) Motion Mixer İle İki Farklı Hareketi Birleştirerek Bir Kadının Yeri Silmesi Ardından Kalkıp Yürümesi Animasyonu
  • 109) Biped : (Karakter Animasyonu) Particul ( Parçacık Sistemleri) İle Karakter Animasyonunu Birleştirmek ( Yağmur Yağan Bir Sahneden , Karakter Elinde Şemsiye İle Yürüyor)
  • 110) Cloth ( Kumaş Modifier)
  • 111) Cloth : Object Properties , Smulation Parameters , Simulate Local ( Hesaplama )
  • 112) Cloth : Yastık Giydirmek, Yaktık Kenarlarını Dikmek (ChamferBox , Garment Maker,Create Seams , Check Intersections , Reset State , Weld)
  • 113) Cloth : Rüzgarda Dalgalanan Perde Animasyonu , Cloth Forces Dahili Nesneleri Similasyon Hesaplamasına Eklemek
  • 114) Cloth : Perde Animasyonu - 2 ( Kornişlerin Hareketlerinden Etkileniyor)
  • 115) Cloth : Perde Yırtma Animasyonu ( Perde Zıt Yönde Çekilerek Yırtılıyor)
  • 116) Cloth : Makaraya Dolanan Kumaş Animasyonu ( Kumaş Doladıkça Kalınlaşıyor Makara)
  • 117) Biped Üzerine Kumaş Giydirmek
  • 118) Biped Üzerine Cloth ( Kumaş ) Giydirmek (Break Vertices , Create Seam, Reverse Seam )
  • 119) Biped Female ( Bayan ) Kumaş Giydirmek ( Animasyon Eşliğinde Dans Ederken Kumaş Eteğin Göre Etkilenmesi )
  • 120) Bones Nedir ? Diğer Kemis Sistemlerinden (Biped, CAT Objects) farklılıkları nelerdir ? , IK Solvers : IH Solvers, HD Solvers , IK Limb Solver , SplineIK Solver)
  • 121) Bones : Dürbün Yapımı ( Birbiri ile Kemik sistemi gibi Bağlantılı Nesneler ) Animasyonu ( MODELLEME)
  • 122) Bones : IK Solver : Dürbün Yapımı ( Birbiri ile Kemik sistemi gibi Bağlantılı Nesneler ) Animasyonu , HD Solvers, IK Kontrolleri
  • 123) Bones : IK Solver : Renderable ( Bone Object Renderda Görüntülenmesi) , New Schematic View (Bağlantı Hiyerarşi Penceresi), IK Solver Properties
  • 124) Bones : IK Solver : Nesneleri Kemik Sistemi Gibi Hareket Ettirmek ( ANİMASYON)
  • 125) Cat Object Nedir ? Üstünlükleri Nelerdir ? , Layer Manager , Clip Manager
  • 126) Cat Parent Kullanımı , Cat Parent Hazır Kemik Sistemlerinin Tanıtılması
  • 127) Cat Object Animasyon Özelleştirme : Setup/Animation Mode Toggle , Global Weight , Key Pose to Layer , Limb Animation , Dope Sheet , Layer Rangers , Collapse Layers , Cat Motion Editor , Path Node
  • 128) Cat Object Animasyon Özelleştirme : CATRig Parameters : CATUnits Ratio , Extra Rig Notes , Marama , Marine
  • 129) Cat Object Nesnesini Path Constraints İle Belirli Bir Yol Üzerinde Hareket Ettirmek ( Örümcek )
  • 130) Cat Object Nesnesini Path Constraints İle Belirli Bir Yol Üzerinde Hareket Ettirmek ( Panter )
  • 131) Cat Object Nesnesini Animasyon Boyunca Kamera İle Takip (Pick Target, Set Tangents to Auto)
  • 132) Cat Object İle Karakteri Birleştirmek ( Karaktere Cat Object Kemik Sistemi Giydirmek) - AŞAMA-1 , Show Frozen in Gray , Skin Modifier , Paste Blue to Green Bones
  • 133) Cat Object İle Karakteri Birleştirmek ( Karaktere Cat Object Kemik Sistemi Giydirmek) - AŞAMA-2 , Vertices , Abs. Effect , Skin > Envelope
  • 134) Cat Object : Kemik Sistemi Giydirilen Karakteri Belirlenen Yol Üzerinde Yürütmek , Max Stride Length
  • 135) Karakter Yüz ve Mimik Animasyonları ( Yüze Ağzı Açık , Uykulu , Gözleri Kapalı vb. Haller Vermek ) ( Morph , Soft Selection , Channel List )
  • 136) Karakter Yüz ve Mimik Animasyonları Use Limits ,Channel Color Legend , Load Multiple Targets , Delete Channel , UnHide All , Zero Active Channel Values , Automatically reload targets
  • 137) Particle :Patikül Sistemleri İle Deniz altı Ortamı Oluşturulması ( Sis Yapımı , Deniz Yüzeyi) (AŞAMA-1)
  • 138) Particle :Patikül Sistemleri İle Deniz altı Ortamı Oluşturulması ( Yazıya Deniz Altındaymış Etkisi Vermek, Partikül Sistemi İle Tabandan Baloncuk Çıkarmak , Projector Map , ) (AŞAMA-1)
  • 139) Kamera Gezdirme Animasyonu : Sahnenin Modellenmesi ( Fillet İle Kamera Dönüşlerinin Yumuşak Olması İçin Köşeleri Yumuşatmak)
  • 140) Kamera Gezdirme Animasyonu : Animasyonun Oluşturulması
  • 141) Mimari Kamera Gezdirme Animasyonu ( Bebek Odası ) , Kamera Hareketlerini Daha Gerçekçi Animasyon İçin Curve Editör İle )Yumuşatmak
  • 142) Mimari Kamera Gezdirme Animasyonu ( Mutfak ) Configure Uzer Path
  • 143) Mimari Kamera Gezdirme Animasyonu ( Bebek Odası Ve Mutfak ) Render Sonucu
  • 144) Motorsiklet Animasyonu : Motorsikletin Animasyon Öncesi Mental Ray İle Kaplanması (Arch & design)
  • 145) Motorsiklet Animasyonu : Motorsiklete Gerçekçilik Kazandırmak (Self illumination (Glow), Camera Shaders) , Stadyumun Modellenmesi
  • 146) Motorsiklet Animasyonu : Stadyum Zemin Çizimi ve Işıklandırma
  • 147) Motorsiklet Animasyonu : Kamera Takibi
  • 148) Motorsiklet Animasyonu : Motorsiklet Arkasında Çıkan Çizginin Oluşturulması ve Animasyonun Yapılması
  • 149) Motorsiklet Animasyonu Render ( FİNAL )
Eğitmen HakkındaSeti hazırlayan eğitmen hakkında bilgi
Erdinç Demir

Erdinç DEMİR;

 Erdinç DEMİR, 1974 yılında İzmir doğumludur.

 3d alanında çalışmalara başladıgında henüz windows 3,1 versiyonu kullanılıyordu. Dolayısıyla da 3d programları kullanmaya DOS işletim sisteminde başladı. 3DS Max programını, DOS altında çalışan 3DS Relase 4 versiyonundan beri takip etmektedir. 1996 yılından günümüze kadar sayısız firmaya 3D jenerikler, reklam filmleri ve animasyonlar yapmıştır.

 Ayrıca Autodeskin 2008 yılında düzenledigi sertifika sınavlarını başarıyla tamamlamıştır.

 3D ile birlikte, Aftereffects, Combustion, Digital Fussion, Toxic, Final Cut, Avid gibi tüm compositing ve video kurgu programlarını da ustalıkla kullanabilmektedir. 

TRT Müzik kanalının, Eylül 2011 dönemi ID ve bazı program jenerikleri.

Avea, NetApp ve İstikbal Mobilya firmalarının lansman toplantıları filmleri

TRT Eğitim Dairesi tarafından düzenlenen Maya 2012 Programının temel ve ileri düzey eğitimlerinin verilmesi.

Arçelik, Paradox Properties gibi çeşitli firmaların çalışanlarına 3DS Max ve Render alanlarında çeşitli eğitimler vermiştir.

Tanıtım filmleri ve animasyonlar hazırlanan firmaların bazıları: 

Hava Harp Okulu: Nato toplantılarında gösterilmek üzere tanıtım filmi hazırlanması.

Petlas: Türkiye’nin, tek savaş uçağı lastik üreticisinin tanıtım filmi.

Lipton Ice Tea: Çeşitli bayi toplantıları için, aktivitelerden oluşan kısa reklam filmleri.

Yeni Şafak: Yeni şafak gazetesine ait çeşitli promosyon reklam filmleri.

BMC: BMC için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

ESHOT: İzmir’in ulaşım şirketi ESHOT için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Karayolları: T.C. Karayolları için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Ege Palas: Ege Palas Oteli için hazırlanmış tanıtım filmi jenerik animasyonu.

Kipa: Kipa Hipermaketleri için hazırlanmış yılbaşı konulu reklam filmleri.

Alfapen: Alfapen şirketi için, reklam kapakları animasyonları hazırlanması.

TGRT: TGRT kanalı için hazırlanan ‘Zor Hedef’ dizi filminin özel görüntü efektleri

İlaç Sektörü: Çeşitli ilaç firmaları için hazırlanmış ilaç tanıtım filmleri.

Mimari: Karşıyaka Evleri isimli sitenin mimari animasyonları. Mimari: Çeşitli firmaların, iç mekan düzenlemelerinin 3D hazırlanması.

Erdinç DEMİR; Max 2013 Animasyon bilgilerini sizinle paylaşıyor...

Erdinç DEMİR sektör bazında yaptığı çalışmalar sıralanmıştır. Burada yer alamayan daha bir çok çalışması mevcuttur..


ilginizi Çekebilecek Diğer Setler